joi, 12 martie 2009

Daca ar fis sa pun un titlu ar fi [...oameni]

Despre ce sa scriu?, despre muzica?, despre frumos?, despre Aurelian sau Mihaela, ...sau despre tine!?
Tu dormi trista, cel putin asa spui. Si te cred. L-ai ascultat cum canta. Am ascultat si eu. Si pe mine m-a intristat.

Am franturi de sperante, vise destramate, idei topite, ganduri framintate.
Despre tine...

Oare cine esti tu?

"Chiar si-atunci cand imi vorbesti / Sint ca iubesc tacerea ta!"
E frustrant sa vrei sa vorbesti despre ceva dar sa nu poti. E dureros sa simti o durere infinita si sa nu poti tipa. E trist sa nu ai cui sa spui ca vrei sa tipi ca sa scapi de durere si ca vrei sa vorbesti ca sa scapi de frustrare.

E obositor sa te gandesti la toate.
E tarziu ca sa mai ai o sansa.

Nu ai curaj, nu ai idei... te legi de trecut si speri ceva. Nici tu nu stii ce. Oricum nimic nu are logica. Si tu iti pierzi mintile.

Nici nu mai stiu la ce persoana am scris.
Ma vei scuza.

Niciun comentariu: